onsdag 5. juni 2013

Meg eller House?

Så var vi inne i vårmånedene. Og Ninni ville ha oss til å lage en magasinforside, noe som til dags dato er den mest avanserte oppgaven vi har gjort.

Først skulle vi finne et magasin å ta utgangspunkt i. Jeg brukte lang tid inne på google bilder på å bestemme meg, men til slutt fant jeg en forside jeg følte jeg kunne videreføre nogenlunde greit.



Når jeg hadde valgt denne magasinforsiden fra bladet, emmy, fortsatte jeg til fotorommet, hvor jeg og Kristoffer tok bilder til hvert vårt magasin. Deretter var det bare å sette igang med photoshopmagien. Et av kravene til oppgaven var at bildet måtte være i pop-art stil, så det var bare å sette inn knæsje farger i ansiktet mitt, og det ble seende slik ut.


Til slutt satte jeg inn en tilnærmet lik overskrift og noe jeg mente var smarte brødtekster for å skape interesse for leseren. Og jeg endte opp med noe jeg var ganske fornøyd med. 



Til neste gang, lesere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar